Архив решений Архив решений
№ 74613, Латышская литература, 11 класс
Kādus tēlainos izteiksmes līdzekļus (tropus – mini piemērus) un sintaktiskos paņēmienus autors izmantojis?
Teksts failā/
Посмотреть задание
<1/1>

M.K
M.K
M.K
1. Kādus tēlainos izteiksmes līdzekļus (tropus – mini piemērus) un sintaktiskos paņēmienus autors izmantojis? (6p.)
(Palīgmateriāls pie literatūras tēmas “Eksistenciālisms”par “Sōlu”un pie latviešu valodas tēmas “valodas stilistiskie, emocionāli ekspresīvie un mākslinieciskie izteiksmes līdzekļi’- tabula “Tropi un stilistiskās figūras. Sintaktiskie paņēmieni – teikumu uzbūve.)
Tropi:
Salīdzinājums- darīja to kā garlaikodamās
Metafora-puskrēslu melnoja
Epitets- mirdzums iegailējās
Personifikācija-priežu sils nopurināja sniegu
Litota- pelēcīgi dzeltena seja izciliem vaigu kauliem


Продолжение в файле.
Посмотреть решение
<1/1>
Серебряное задание (25+10 очков за решение) № 74647, Латышская литература, 12 класс
HELP!
Посмотреть задание
<1/1>

ESTU
ESTU
ESTU
1. uzdevums. Atbildi uz testa jautājumiem! ( 11 punkti )
• Ar jēdzienu „trimdas literatūra ” latviešu rakstniecība pirmoreiz saskaras
a) pēc 1905. gada revolūcijas, kad bēgļu gaitās dodas daudzi kultūras darbinieki,
b) Pirmā pasaules kara laikā,
c) 19. gs. vidū, kad veidojas jaunlatviešu kustība.
• Tradicionāli tomēr ar jēdzienu „trimdas literatūra” saprot rakstnieku paaudzi, kas
a)politisku iemeslu dēļ pēc Otrā pasaules kara spiesta dzīvot Rietumeiropā, ASV un
Austrālijā;
b)represētas Staļina laika represijās;
c)aizbraukusi no Latvijas labākas dzīves meklējumos 20. gs. 90. gados.
Посмотреть решение
<1/1>

56151md
56151md
56151md
pielikumā
Посмотреть решение
<1/1>

M.K
M.K
M.K
pielikumā
Посмотреть решение
<1/1>
Золотое задание (50+20 очков за решение) № 74654, Латышская литература, 12 класс
Vajadzīga palīdzība domrakstā.
Vajāg uzrakstīt domrakstu ar 3 argumentiem no grāmatām vai filmām ar ievadu kurā rakstīti argumenti.
Tēma " klausies kā pasaulē klusi cilvēks pēc cilvēka sauc "
200 vārdi

M.K
M.K
M.K
Klausies kā pasaulē klusi cilvēks pēc cilvēka sauc.
Jau piedzimstot cilvēka dabā ir vajadzība pēc otra cilvēka. Cilvēkam ir grūti būt vienam pašam, viņš sauc pēc otra un tā ir dabiska nepieciešamības sajūta- vajadzēt kādu un būt kādam vajadzīgs. Tā ir tieksme pēc mīlestības, kas pausta dažādu autoru darbos-Raiņa lugā ‘’Pūt vējiņi’’, Rūdolfa Blaumaņa novelē ‘’Purva bridējs’’ un arī Kārļa Skalbes pasakās, kuras vienmēr tiek mācīta mīlestība.


Продолжение в файле.
Посмотреть решение
<1/1>
Золотое задание (50+20 очков за решение) № 74661, Латышская литература, 12 класс
Помогите :)
Посмотреть задание
<1/1>

M.K
M.K
M.K
Man tuvu tēmu risinājums I.Ziedoņa daiļradē.
I.Ziedoņa daiļrade ir bagāta ar dzīves pārdomām, dabas parādību tvērumu un atziņām, kas man ir ļoti tuvas. Tās liek man pārdomāt dzīvi, savas izvēles un uzskatus.
Dzejnieka tematika ir ļoti plaša un daudzveidīga, bet visvairāk I.Ziedonis apraksta cilvēka iekšējo pretrunīgo pasauli un šī tēma ir ļoti tuva arī man, jo bieži nākas iet pretrunās ar sevi, jo īpaši kad tieku nostādīta kāda svarīga lēmuma priekšā. Viens no piemēriem, kur atspoguļojas cilvēku pretrunas ir dzejoļu krājums ‘’Taureņu uzbrukums’’, jo savās pretrunās cilvēks dzīvo nemitīgās bailēs, tās liedz izpausties.


Продолжение в файле.
Посмотреть решение
<1/1>
№ 74699, Латышская литература, 11 класс
Trimdas literatūra.

rbaudes literatūrā 11. klasei
„ Trimdas literatūra ”
Посмотреть задание
<1/1>

M.K
M.K
M.K
Pārbaudes literatūrā 11. klasei
„ Trimdas literatūra ”

1. uzdevums. Atbildi uz testa jautājumiem! ( 11 punkti )
• Ar jēdzienu „trimdas literatūra ” latviešu rakstniecība pirmoreiz saskaras
a)pēc 1905. gada revolūcijas, kad bēgļu gaitās dodas daudzi kultūras darbinieki,
b)Pirmā pasaules kara laikā,
c)19. gs. vidū, kad veidojas jaunlatviešu kustība.


Продолжение в файле.
Посмотреть решение
<1/1>
Серебряное задание (25+10 очков за решение) № 74711, Латышская литература, 12 класс
Pārbaudes darbs 12.klasei
Dzejoļa krājuma analīze
Посмотреть задание
<1/1>

56151md
56151md
56151md
pielikumā
Посмотреть решение
<1/1>
Серебряное задание (25+10 очков за решение) № 74712, Латышская литература, 12 класс
Uzrakstīt pārspriedumu
Посмотреть задание
<1/1>

M.K
M.K
M.K
pielikumā
Посмотреть решение
<1/1>

56151md
56151md
56151md
Mīlestības trīsstūris


lestības trijstūris pastāv tikpat daudz kā cilvēku attiecības. Attiecības mīlestības trijstūrī rada pastāvīgu diskomfortu vismaz vienam no tās dalībniekiem. Ja visi ir apmierināti ar esošo situāciju, tad tas vairs nav trīsstūris, bet ģimene kas sastāv no 3. locēkliem.
Mīlestības trīsstūris gandrīz vienmēr nozīmē izvēli. Persona, kas atrodas šīs mīlestības-ģeometriskās figūras centrā, izlemj, kam viņam nākt līdzi - atkalapvienoties ar jaunu partneri vai atgriezties vecajā. Viņš vienmēr cenšas atrast atbildes uz daudziem jautājumiem: no vienas puses, jauna mīlestība, no otras puses - stabilas, laika gaitā pārbaudītas jūtas. Ko izvēlēties? Turklāt viņš pastāvīgi salīdzina vienu pretendentu ar citu, un tas parasti ir ceļš uz nekurieni. Galu galā, kad prāts ieslēdzas, sirds izslēdzas. Un tas, ka persona nopietni cenšas nosvērt, kurš no partneriem viņam ir dārgāks, visticamāk, saka, ka viņam nepatīk neviens no tiem.


Продолжение в файле.
Посмотреть решение
<1/1>
№ 74724, Латышская литература, 11 класс
Pārbaudes darbs. 11.kl. Sirreālisma iezīmes L.Stumbres lugā "Līst"
Izlasi lugu un atbildi uz jautājumiem!
Посмотреть задание
<1/1>

M.K
M.K
M.K
Pārbaudes darbs. 11.klase. Sirreālisma iezīmes L.Stumbres lugā “Līst”.
Izlasi lugu un atbildi uz jautājumiem!
1. Raksturo lugas darbības laiku un vietu! Kādas sirreālisma iezīmes parādās? (4p.)
Laiks-Pavasaris.
Darbības vieta-vasarnīca.
2. Raksturo lugas tēlus! Kādas sirreālisma iezīmes parādās? (4p.)
Alise-jutekliska, pasaulē saskata garīgās vērtības- ģimenisko, mīlestību.
Vilis-jūtu pasaule nav tik attīstīta, vairāk saskata mantiskās vērtības.
Sirreālisma pazīmes-gara pasaule, bezapziņa,pārdzīvojums, spilgtas emocijas, kāpinājums.


Продолжение в файле.
Посмотреть решение
<1/1>
Серебряное задание (25+10 очков за решение) № 74725, Латышская литература, 11 класс
Pārbaudes darbs. 11.kl. Valoda, sabiedrība, identitāte. Fonētika, frazeoloģija, sintakse.
Paldies!!!
Посмотреть задание
<1/1>

56151md
56151md
56151md
pielikumā
Посмотреть решение
<1/1>

M.K
M.K
M.K
Pārbaudes darbs. 11.kl. Valoda, sabiedrība, identitāte. Fonētika, frazeoloģija, sintakse.

1. uzdevums. Izlasi tekstu un 5.–9. teikumā saliec pieturzīmes! (10 p.) Izraksti pasvītrotos vārdus un izskaidro tos! (9 p.) Formulē teksta komunikatīvo mērķi! (2 p.)
(Komunikatīvais mērķis –nolūks, kura dēļ tiek sniegta informācija un veidots teksts)
1. Mūsdienās Latvijā, pieaugot valodu konkurencei, mazināslatviešu valodas aktīva, motivēta lietošana, tas rada nepieciešamību veikt mērķtiecīgākus pasākumus valsts valodas attīstībai, tajā skaitā paplašinot latviešu valodas lietojumu, īpaši lielajās pilsētās, un veicot pētījumus situācijas apzināšanā. 2. Joprojāmlatviešu valoda nefunkcionē pienācīgā mērā vairākās sfērās: policijā, sabiedriskā transporta un rūpnieciskās ražošanas sfērā, privātajā uzņēmējdarbībā, publisko pakalpojumu sniegšanas jomā. 3. Šobrīd vērojamas divas bīstamas tendences, tas ir, valsts valoda nepietiekami tiek izmantota par latviešu un Latvijas minoritāšu pārstāvju saziņas līdzekli neformālajā komunikācijā, kā arī notiek latviešuvalodas lietojuma pareizības pazemināšanās profesionālajā darbībā, piemēram, plašsaziņas līdzekļos, kur jālieto mūsdienīgām valodas normām atbilstoša terminoloģija, pareizrakstība, gramatikas normas un jāizvēlas komunikatīvajam mērķim atbilstošs valodas variants un stils.


Продолжение в файле.
Посмотреть решение
<1/1>
Серебряное задание (25+10 очков за решение) № 74878, Латышская литература, 12 класс
Literatūra I. Pamatkurss. Modernisms literatūrā
P.D
Ludzuuu
Посмотреть задание
<1/1>

M.K
M.K
M.K
Objektīvais un subjektīvais laiks modernismā

Katra poētiskā tipa rakstnieki atrod īpašus paņēmienus, lai atklātu savu tekstu tēlu

laika uztveri, to saistību ar psiholoģisko stāvokli un emocijām.

Daiļdarbos tēlotie tēli atainoti ar objektīvā vai subjektīvā laika izjūtu.

Literārā darba analīzē izšķir objektīvo un subjektīvo laiku.


Продолжение в файле.
Посмотреть решение
<1/1>
|< << 140/141 >> >|
Вернуться >>
Реклама
© 2007-2018 homework.lv
Top.LV